Gezocht: buurvrouw (m/v) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van theaindebaarsjes - WaarBenJij.nu Gezocht: buurvrouw (m/v) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van theaindebaarsjes - WaarBenJij.nu

Gezocht: buurvrouw (m/v)

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo, ik leef nog! Ik ben er nog! U heeft natuurlijk elke week hoopvol dit blogje bezocht, en elke week weer teleurgesteld naar de fles c.q. reep chocola gegrepen toen er weer geen bericht was.

Ik snap dat natuurlijk wel, maar u moet dat zien als een bewuste actie, bedoeld om u te betrekken bij het onderwerp van dit blog. U heeft namelijk gedaan wat ik ook deed: wachten. En zo hebben wij samen gewacht, en gewacht, en gewacht. Op mijn huis. Vindt u het ook zo gezellig?

Nou, ik ook niet. Ik ben het helemaal zat. Niet om u hoor, wees gerust. Gewoon, om het wachten. Maar het einde is in zicht: de vrienden die gaan helpen schilderen zijn besteld, en vrienden om te verhuizen mogen zich zeker nog melden, want hoe meer mensen, hoe gezelliger, en hoe minder verrekte ruggewervels. Misschien moet ik het wat aantrekkelijker brengen: er staan halve liters Grolsch tegenover, want bij verhuizen horen beugels Grolsch. Dat is gewoon zo.

Ondertussen wil ik graag een klein berichtje tussendoor aan u kwijt. Het heeft er namelijk alle schijn van dat ik toch een beetje onaardig tegen mijn toekomstige buurvrouw ben geweest, op de borrel van de eerste paal, want ze wil al niet meer naast me wonen. Daarom zou ik graag langs deze onsymathieke weg een oproep doen: ik zoek een buurvrouw (m/v), gezellig, geruisloos, in bezit van kat die ik af en toe mag komen aaien, en die er geen bezwaar tegen heeft samen met mij een terras te delen, gescheiden door een sfeervol draadglazen paneel.
Meer informatie vindt u hier: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=1d0fc020-ca44-454e-9764-09e75effb940&objecttype=DetailKoopObject (mocht de link niet werken, zoek dan naar Cornelis Dirkszstraat 11. Geloof alleen de opgegeven kenmerken niet meteen, want als de plattegrond klopt, hebben de kaboutertjes toch ergens een paar extra vierkante metertjes tevoorschijn getoverd... En of u mijn ex-toekomstige-buurvrouw echt aan een ton overwaarde in anderhalf a twee jaar wilt helpen, moet u zelf weten, maar ik zou het heel leuk vinden als u naast mij komt wonen, dat wil ik maar zeggen.)

Wat is er verder allemaal gebeurd? Dat komt een volgende keer. Op dit moment ben ik te zeer verzwakt door een avondje aquaspinnen (watte? nou, datte: http://www.youtube.com/watch?v=zqSUsb2gDY0) om verder mijn vingers nog tot actie te kunnen dwingen. Slapen... dat wil ik... heel lang slapen...

Tot gauw!

  • 03 Juni 2008 - 16:33

    Nancy:

    Hey Thea,
    Lijkt me hartstikke gezellig om naast je te wonen, kunnen we veel vaker samen achter het machientje kruipen. Maar voor drie personen een hond en een kat is het misschien toch wat krapjes. Blijf toch maar lever zitten waar ik zit :-)

    Ennuh, voor die Grolsch kom ik niet helpen hoor ;-)

    groetjes Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

De bouw van mijn eerste huis! Hopelijk klaar in de lente van 2008.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 16938

Voorgaande reizen:

25 Januari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: